12 Ağu 2012

Dolu dolu tabaklar

"Tarifler bende atıyorum hafızaya, kullanıyorum, beyin bedava" :D repliği azda olsa değiştirdim ama eminim izleyen muhakkak hatırlayacaktır :D

Yemek az gelince makarna yapayım dedim böyle oldu.

 Sarmaları ben pişirmedim arkadaştan geldi ama ben sarmış olabilirim :)

 Fırında yapılmış patates, sıvıyağada kızartmaya hiç gerek yok at fırına gitsin tadı daha güzel oluyor bence.

 Kıymalı patatesli börek, evde yumurtanın olmadığı bir gün eşim börek istedi ve kıyamadım alışverişe göndermeye :) böreğin ara katlarına ve üstüne, yoğurt + yağ karışımı sürüncede gayet güzel işe yaradı ama yumurtanın görüntüsü daha başka bir güzel oluyor :)

 Ev yapımı iskender :) benim için klasikleşmiş bir yemek artık. Tabakta tek eksik var soğan ve biber kavurması yok, yine evde kalmadığı için olanlarla idare ettik.

 Kamerşah'ın ellerinden patates salatası.

Yummmyyyy muhallebi :) arakat bisküvi, üstüne tekrar muhallebi üstüne muz üstüne kakaolu muhallebi üstüne ceviz enfes :D Eşim bayıldı bayıldı ve yine bayıldı :D

Yemeklerin yarısı benden, yarısı dışardan olunca böyle karmakarışık bişey çıktı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder