26 Mar 2013

Aksam Yemegim ve Gunum

Once gunumden bahsetmek istiyorum. Sabah zar zor uyandim ve uyanmam icin beni motive eden ise kursdan sonra gezecegim, alisveris yapacagim, suralara buralada ugrayacagim diye dusunmemdi o yuzden butun hazirliklarimi, ustumu basimi, herseyi guzelce hazirladim, evi kilitledik, yola ciktik, arabayi calistircam cik calismiyor, diyorum kesin basmiyor hadi bi daha cik yine olmuyor. Meger akusu bitmis bu ikinci defa olusu muhtemelen arabada bir sorun var. Cok sinir oldum cunku aku ancak aksama esimin arkadasi tarafindan doldurulabilecek, benim butun gun ziyan, husran ile evde kos kos oturarak gecti :( Neyse vardir bunda da bir hayr diyor ve aksam yemegimim resmi ile devam ediyorum.
Yemegim, orman kebabi ve sade pilav. Yemege yag eklemeyi unuttum sonradan aklima geldi ama hic gerekte yokmus bundan sonra da yag eklemem heralde.
Benim menu bu kadar malesef cok cesitli sofralardan hoslanmiyorum israf gibi geliyor bana, aslinda corba olsa guzel olur ama yenmiyor kaliyor bir kismi dokuluncede uzuluyorum. Temiz is benimkisi yenecek kadar yemek, kalirsa ertesi gune en fazla pilavi ile beraber toplam bir tabak yemek kaliyor. O tabagida esime ogle yemegi olarak tukettiriyorum. :)
Firinda etli turlu



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder