13 Mar 2013

Son Zamanlarda Benim Haller

Bugunlerde canim bi tatli cekiyor ki anlatamam :) yapmiyorumda nefsime inat degil mi! Azcik surunsun hehe :D Bende cok guzel baklava resimleri buldum ki bakanlarinda cani cok fena ceksin :D Ne kotu oldum ben yaaaa...

 Yeter mi yetmezzzz bi foto daha... Cok leziz gorunuyorlar ama yaaaaa nasil insanin cani cekmez bunu gordukten sonra hemdeee


Sonra son zamanlarda esimin dogum gunu geldiii ve gecti acikcasi suprizlerle kutlamak istiyordum ama olmadi nedense bende en sevdigi mozaik pasta yaptim ona ve bana daha once bana aldigi gulu kurutup geri verdim :D yine benim olmus oldu.


Eeee boreksizde olmazdi minik bir tepside kiymali patatesli borek yaptim misler gibi...


Yedikten sonra pisman oldugumuz ama tadi damagimizda kalan bir cips

Bir Cumartesi gunu evde yalniz kalinca basima gelen bumudur budur, oradaki tek eksik olan bilgisayardan izledigim dizinin goruntusu :)

Bu kocamin pizza sevdasi bitmezzz


Bu fotografida coook once syracuse universitesinin bir duvardan  cekmistim, simdi nasipmis eklemek

Coooook guzel bir cantaaa ben BA-YIL-DIM

Bu resimde benden tum postu sonuna kadar takip edenlere gelsin, sarki armagan eder gibi oldu hehe


2 yorum: