14 Şub 2013

Etimek Tatlisi

Harikaaaa bir tatli kolay, pratik ve lezzetli. Tarifimde sadece 5 ana malzeme var :) Bu sefer biraz tembellik yaptim ve muhallebisini hazir vanilyali puding kullandim. Serbetini de karamelli yaptim.
 
Malzemeler:
  • 6-7 adet etimek
 Serbeti icin:
  • 1 su bardagindan biraz az seker
  • 1 su bardagi kaynar su
Muhallebi icin:
  • 1 paket vanilyali puding
  • 2 su bardagi sut
Hazirlanisi:
  • Once serbeti hazirlamak icin sekeri tencereye alip eriyene kadar isitin.
  • Uzerine kaynar suyu ekleyip, katilasan seker kalintilari eriyene kadar  serbeti kaynatin.
  • Etimekleri uygun bir tepsiye dizin ve uzerine serbeti dokun.
  • Pudingi hazirlayin ve serbeti cekmis etimeklerin uzerine yayin.
  • Biraz soguduktan sonra en az 2-3 saat dolapta bekletin. Ben 1 gece bekletiyorum daha guzel oluyor.
  • Uzerine istediginiz sekilde susleyebilirsiniz. Benim tercihim tarcin ve cekilmis cevizi karistirip tatlinin uzerine serptim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder