19 Şub 2013

Kina yaktim, ciceklendim ve pizza yaptirdim...

Dur yok, durak yok :) Artik kurslara basladim 1 aydan fazla oldu heralde iki tane ingilizce kursu, ikisinide seviyorum eglenceli geciyor. Bir tanesi haftada iki gun 3 er saat, digeri haftada 3 gun ve 2  ser saat.
2. kursum aslinda amerikada ingilizce ogrenmek gibi degilde arabistanda ingilizce ogrenmek gibi oluyor :D ben haric herkes arapca konusuyor, ogretmende arap olunca arada sinifta benim anlamadigim diyaloglar geciyor ama alistim artik ne konustuklarini az cok anliyorum hatta bir kac kelime bile ogrendim diyebilirim hehe.

Bayanlarin ellerindeki desenli kinalar dikkatimi cekti ve sordum, hemen bana kinali yerlerini gosterdiler eller, kollar ayaklar hehe cok hostu :D Allah razi olsun detayli bir aciklama yapip ertesi gun bana kina ve desen yaptiklari kaliplari hediye ettiler. Bende o gece saat 2:30 du heralde aldim elime kina malzemelerini ve yaptim desenimi aslinda ben pek sevmem kina olayini ama merak iste ne yapcan :D elimin ustune kucuk birtane yaptim avucumada buyuk bir desen yaptim. Avucumdaki cok icime sinmedi pek begenmedim o yuzden gostermicem. Bu arada anneme gosterdim kinalarimi annemin ilk aklina gelen "Turkiye'ye gelirken getir bizim geline desenli kina yakariz" dedi hahaaa. Kardesimi evlendiriyoruzda butun odaklar ona dogru simdilerde :D


Cicek meselesinde gelince canim kocacimla anlastik sevgililer gunune bisey almicaz anlastik mi diye okledik. Esim sevgililer gunu yaklastikca teyit ediyor hehe bak almicaz dimi, bak almiyorum ona gore sonra trip yapmak yok, bak emin misin almicam hahaaaa. Aslinda takintili degilim boyle umumi gunlere ama nasil trip yaptiysam korkmus, yasasin kadinlarin trip gucu hehehee. Neyse bu hafta winter break diye adlandirilan tatilleri basladi yani anlicaginiz bu hafta kurs yok ve evde nasil dayaniyorum tahmin edemezsiniz, telefonla konusurken kocacim sesimin renginin soluklugundan dolayi aksam elinde ciceklerle gelip bana pizza yapti ya cok tatli bu adam ya iyi ki evlen misim onunla neyse romantige baglamayayim simdi :D


vee pizzamiz


6adc7dc8797911e294d322000a1f8c09_7







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder