20 Oca 2013

Kuru Yemişli Karamelli Pasta

Beklediğim kadar iyi bir tatlı oldu. Denemek isteyenler kesinlikle tereddüt etmeden denesin. Ben yaparken kuru incirim az olduğu için yanına kuru kayısı ve hurma ekledim. Tek biraz üzüldüğüm kısım kekin şerbetini döktüğümde en alt katmanada sızıp muhallebinin dışını koyulaştırması oldu. Bunu engellemek için diğer sefere borcama döşeyeceğim malzemeleri ama böylede güzeldi :) Tarifi aldığım yer burası. Tarifi aynen olduğu gibi uyguladığım için yazmıcam tekrar. Zaten Cahide hanım yapılışını adım adım vermiş ve ölçüleri tam olarak tutuyor ayrıca verdiği püf noktalarada dikkat ederseniz harika bir tatlınız olmuş olur.
DSC04726


DSC04727

DSC04742

IMG_2892

Aşağıdaki şekilde 1 gece dolapta beklettim.
IMG_2890

10 yorum:

  1. biri bana bundan yapsın,çokkk lezzetli ve mükemmel gözüküyorr:)

    YanıtlaSil
  2. :) yaparım beeeen :) lezzetide görüntüsüde mükemmel.

    YanıtlaSil
  3. Banada yaparmisiiiiinn? Valla boyle ziyafetler cekmeyeli cok uzun oldu. Birgun yapta geliyim yaa yazik bu garibe ;(

    YanıtlaSil
  4. Melek yapmazmıyım aşkolsunnnnn. Tamam ben kursa gitmediğim seninde çalışmadığın günleri denk getirmemiz lazım.

    YanıtlaSil
  5. Kizzzzzzzzzzzzzz, canim cekti, :( ben cok istedim simdi...

    YanıtlaSil
  6. size topluca yapıp ikram etmem lazım artık :)

    YanıtlaSil
  7. eline sağlık bloğuma uğramışsınız sizn blogunuz da çok güel görünüyor akşama daha detaylı inceliyeceğim:)

    YanıtlaSil
  8. ayyyy buda super gorunuyor yapma sema hocam bunu bana....

    YanıtlaSil