23 Kas 2012

Fırında Kaşarlı Ekmek, Kış ve Kuşlar

Nefis nefis nefis diyorum başkada bişey demiyorum :) Aslında herkesin bildiği güzel bir tarif zaten anlaşılıyor resimlere bakınca ama ben yinede yazayım. Malzemeleri ben tepsimdeki ekmeklere bakarak ayarladım yaklaşık 3 tane büyük dilim 8-9 tanede minik dilimler vardı.
Artık kış geldi, tiril tiril bluzların yerini boğazlılar kabanlar aldı. Nobhill'imin sonbahar resimlerini hatırlıyorsunuzdur. Şimdi oralarda yapraklarını tüketmiş kabuğuna çekilmiş ağaçlar ve tepelerinde kargalar uçuşuyor. Bu postumda birkaç kış görüntüsü var ama çok yakında Nobhill'de kış yazımda gelecek.
Malzemeler:
  • 2 yumurta
  • 1 kase rendelenmiş peynir
  • 3 cm kadar küp küp doğranmış sucuk
  • 1-2 tane minik minik doğranmış kırmızı biber
  • karabiber, kırmızı biber
  • tuz kullanmadım kaşar ve sucuktan dolayı 
Yapılışı:
  • Bütün malzemeleri karıştırın ve ekmeklerinizin üzerine paylaştırın. Kaşarlar yumurtadan dolayı akmıyorlar oldukları yerde eriyip pişiyorlar. 
DSC03445
DSC03452
DSC03448DSC03442DSC03437DSC03434DSC03433

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder