29 Kas 2012

Çikolatalı Kek

hmmmmm ne yazayım bilemedim şimdi bu kek için. Aslında çok güzel bir kek zaten kekin tarifini daha önce vermiştim.Extra olarak üzerine frosting yaptım ama yapamadım gibi ama oda güzel oldu ama içime de çok sinmedi gibi neyse verdiğim linkte videolu olarak anlatımı var benim galiba çırpmada sorun oldu :( mikserim yok bende elimle ve blendırla halletmeye çalıştım ama dokusunu tam olarak tutturamadım. Misafirlerimde çok beğendi hatta üstünü hazır mı aldığımı soranlar oldu. Birde frostingi yaymadan önce kekinizi tamamen soğutun yada servis ederken üzerine sürün. Ben sabırsız davrandım dayanamadım nasıl görünecek nasıl olacak diye ılık keke yaydım frostingi :( Vazgeçecekmiyim yapmaktan tabikide hayırrrrr :D

Videolu anlatım için tıkla. (ingilizce)
Kek tarifi için tıkla. (türkçe)
Kek ve frosting tarifi için tıkla. (ingilizce)

DSC03568




DSC03554

DSC03549

3 yorum:

  1. yaşasın kek var :))
    hemde çikolatalı :))
    çok severim...
    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller bayıldım.Ellerine sağlık canım. Takipçinim. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Tesekkur ederimmm bende takipcinizim...

    YanıtlaSil