21 May 2012

Makarna Salatası (Pasta Salad)

Çok bilindik bir tarif ve acil durumlarda hemen yapılabilecek çok güzel bir salata. Görüntüsü pek iyi olmasa da beğenilerek tamamen bitirildi :)
Yarım paketten biraz az makarnayı haşlayıp içerisine, yoğurdum olmadığı için sadece 1-2 yemek kaşığı mayonez koydum.
Kornişon turşuyu minik minik doğradım mısır, bezelye ve biraz kuru maydanoz ekledim.
En güzel tarafı evdeki malzelerle rahatça içeriği değiştiriliyor.
Tavsiyem közlenmiş kırmızı biber ve biraz yoğurt eklenirse tadı ve görüntüsü dahada güzelleşir.

(Cook the pasta in salty water as directed in the package. Rinse and drain.
Mix mayonnaise and yogurt in a bowl and stir in peas, pickles(diced) and corns. Mix them all.
Combine with drained pasta. Garnish with parsley if desired.
Serve immediately otherwise it dries out.)



2 yorum:

  1. Hocam sizin oralarin kuru patilacan dolmalari nasil yapiliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hic yapmadim hocam ya, bilmiyorumda malum evlendikten sonra yemek yapmayi ogrenmeye basladim ve kuru patlicani buralarda bulmak mumkun degil malesef

      Sil