17 Nis 2014

Ortaya Karisik Post

En cok bu postu yazmayi seviyorum, tam beni yansitiyor :) her telden var, sevdiklerim sevmediklerim, telefon ekranima takilanlar, minik anlar, benden, kendimden cok sey yansitiyor heralde bunun icin bu kadar seviyorum, neyse baslayayim ben turuma...

Guzel evim, yakisikli kocam tarafindan yine yeniden :) harika ciceklerle suslendi.


Avakado salatasi, ben cok sevdim mutlaka denemeli tekrar, yaptigim tek sey tuz, limon ve zeytin yagi ile avakadoyu ezmek oldu. Izgara etin yanina harika uyuyor bilginize.

Amerika'da ki gorevimizi tamamladigimiza dair kanit :) Tebrikler hayatim, Seni coook seviyorum.

Aslinda buradaki amac lahmacun degil biber icine kasar koyup pisirmekti, merak ediyordum nasil olur kahvalti icin uygunmu diye, evet evet uygun kahvaltilarimda mantar dolmasinin yanina biber dolmasini da ekliyecegim gibi gorunuyor.

Dehset, harika nefisssss bir corba kasesi ile yiyince daha bir baska oluyor. Turkiye'ye donunce bir yerleselim sonra bunu yapmayi deneyecegiz esimle :)

Corbanin icilmis hali, daha yemek bitmedi ekmege devam, mmmm oyle lezzetliki.... :D


Gittigim kutuphanelerden biri, Dewitt Library, benim favori grubumun oldugu yer.

Birazda alis-veris indirim vs de olsun ama dimi

Bu yuzuge bayildim, alirken tereddud ettim ama simdi cok memnunum, iyi ki almisim iyi ki aldirmis biricik esim. Yuzugum biraz buyuk, yuzuk parmagim icin istemistim ama isaret parmagini kendine uygun gordu.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder