25 Ara 2012

Limonlu Kek / Lemon Yogurt Cake

Tarifi çok beğenilmiş ve en çok oy almış limonlu kek. Hikayemiz ise şöyle eşim yemekten sonra bir kek yapmak istiyorum bana güzel bir tarif bul dedi (not: yaptığı ilk kek denemesi) Eşime beğendirmek biraz sorun olduğu için direk aşçıların sayfasından en çok oy almış keki aradım buldum. Tabi o keki yaptı eşim ama işin kötü tarafı kek fırından çıkıp üzerine sosu döktükten sonra dinlenirken diyete girmeye karar verdik :D Sonuç kekimizi yiyemedik, şuan buzluğumda gelecek misafirlerimi bekliyor.
Keki yaparken bir yandan kekin videosunu izleyen, bir yandan malzemeleri toparlayan ve kabartma tozunu yarım ölçü koyan eşime sevgilerimi bilhassa saygılarımı gönderiyorum. 
Tarif için buraya tıklayın. Tarif ingilizcedir, yok ben uğraşamam tarifi türkçe verirsen sevinirim iyi olur diyorsanız, istemeniz yeterlidir.
 Kekin içine koyulan şekerin 2/3 ünü kullandı eşim ve kalan şekeride üzerine kullanılan sosa koydu şeker miktarını azaltmak için. Ayrıca sosuna portakal ve limon suyu kullandık ama yine verilen ölçünün yarı miktarını yaptık.
DSC04377


DSC04330

DSC04339

DSC04342

DSC04364
 


7 yorum:

  1. mis gibi limon kokulu bir kek ve çay offff süper
    ellerine sağlık harika olmuş

    YanıtlaSil
  2. aynen öyle canım mis gibi limonlu kokulumu kokulu bir kek.

    YanıtlaSil
  3. bayılırım limonlu ya da portakallı şeylere... ellerinize sağlık. :)

    cartedor muydu yoksa droetker miydi hatırlayamadım şimdi, birinin limonlu kek karışımı var marketlerde. o da enfes bişey oluyo. aklınızda olsun. sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Türkiye'ye dönünce rahat rahat denicem hesinden. İnşAllahhhh.

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim. iyi hayırlı senelere inşallah :)

    YanıtlaSil