9 Ara 2012

Sebze Yatağında Somon

Bu tarifi eşim hazırladı ve bende tek tek fotoğrafladım o yüzden tarifi resimlerle anlatacağım.

İlk olarak kullanılacak sebzeler yıkandı kurulandı. Zeyinyağı tuz ve biraz baharat eklenerek harmanlandı. Genişçe bir folyonun üzerine yaydık. Sebze olarak patates, brokoli ve renkli biberler kullandık.
DSC03764

Sonra Balığın üzerine biraz limon sıktık ve baharat serptik
DSC03767

Kocişim maydanozları doğradı bir güzel :D
DSC03768

Balığın üzerine sarımsak ve maydanozları serptik
DSC03775

Onun üzerine ise domates dilimleri ve terayağ parçaları koyduk.
DSC03784

Sonra bir güzel hertarafını kapadık ve 200 derecede 30 dk kadar fırında pişirdik.
DSC03786

Pişen balığın üzerinin nar gibi kızarması için folyosunun üzerini açtık
DSC03792

Broil veya ızgara ayarında üzeri kızarana kadar pişirdik.
DSC03799

Veeee balığımız hazır :)
DSC03800

Afiyet bal şeker olsun. Ellerine sağlık Canımmm
DSC03814


5 yorum:

  1. Manual bi sey olmus bu yaaa, masaallah... Diyeyim size :)

    YanıtlaSil
  2. Balik sevmeyen benim bile suan agzimin sulari akmis durumda, baligi nerden aldiniz??

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederiz hanımlar. Balığı Aldi'den aldık.

    YanıtlaSil
  4. Bu arada otomotik "manual" yazilmis :))) Ben aslinda "manyak" yazicaktim :)))

    YanıtlaSil
  5. :D bende sandim ki manuel kelisini one by one anlatmisin gibisinden anladim manyak daha hosmus :D

    YanıtlaSil