14 Ağu 2013

Son zamanlarda benim haller

Ramazanin ilk gunlerindeki modum aynen buydu :)
IMG_3359

Daha sonra gelen bu guzellikler karsisinda mest oldum, arkadasima cok cok tesekkur ediyorum :*
IMG_3366

Sevgi bu kadar sirin anlatilir heralde :)
IMG_3349

Geldi ve gecti elhamdulillah
IMG_3378

O siralarda ki ruh halim :D
IMG_0258

Her ortamda calismayi ogrenme :P (esime ithafen)
IMG_3390

Yemenli bir arkadastan en guzel bayram mesaji
IMG_3389

Dogum gunumu ilk kutlayan google :0 ayri bir ironi oldu benim icin bu :)
Untitled

Canim kocacim gecenin bir vaktinde hadi gidip arabaya bakalim diyince benim gozlerden kalpcikler fiskirdi :D Hediyelerim mi, en sevdigim erik ve kaktus :D yanlis anlasilmasin, evin herbiryeri cicek ve artik bana cicek alma diye adamin basinin etini yiyorum, buna ragmen "yapraklari dokulmez uzulmezsin" diyerekten kaktus verdi :D Seni cok seviyorum, dunyanin en anlayisli, en tatli, en mukemmel insani...
DSC07072

DSC07093

Bir ara oktay ustanin programlarina takmistim, yine nuksetti bu durumum heralde :) surahiye dikkat yalniz, bayildim buna, bende evime istiyorum
IMG_3417

IMG_3419

Tatliyida gorunce dayanamadim onuda cektim
IMG_3414

Gurbet elde minik minik bayram ziyaretleri, minik minik ikramlarimiz oldu. En kisa  zamanda baklavanin yapim asamali resimli tarifinide yayinlicam insallah.
IMG_0278

IMG_0271

DSC07082

Nobetleserek hasta olduk esimle, bir o bana bakiyor, bir ben ona :D Nane limonla, balla beslerim ben kocamiii, yalniz erikler bana, belki azcikda esime ;) Bu diziyi izleyen varmi ki aramizda?
DSC07087


2 yorum:

  1. Arkadasim bence esinde senin gibi bi hatuna sahip oldugu icin cok sansli.Rabbim mutlulugunuzu daim etsin insallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim benim Allah razi olsun :) Allah hepimizin mutlulugunu daim etsin, insAllah.

      Sil