26 Tem 2013

Kavurmali Pide

Ramazanda oruclu oruclu instagramdaki resimlere bakarken, kavurmali pide gordum tabi daha once pide yaptim ama kavurmali yapmamistim icimden bir durtu, hadi bunu yap diye tabi engel olmadim kollari sivadim.
Buradaki etler genelde sert oluyor o yuzden onceden cok az hasladim. Daha sonra diger malzemelerle yani sogan, sarimsak. biber ve domatesle hersey cig olacak sekilde tuzunuda ekleyip karistirdim. Diger sefere tavada biraz cevirmeyi dusunuyorum.
Pide tarifim burada.
DSC07044

DSC07041

Bu ise firina girmeden once
DSC07031


2 yorum:

  1. Çok güzel görünüyorlar
    Evimizdede pide yapabiliriz hazır almaya gerek yok
    Ellerinize sağlık
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim, evet evde de cok guzel pide oluyor, hatta daha guzel oluyor cunku hereyerinden vicik vicik yag akmiyor.

      Sil