20 Tem 2013

Etimekli yalanci profiterol


DSC06891

Malzemeler:
  • 1 litre sut (4-5 su br kadar)
  • 1 su brdagindan 1 parmak eksik seker
  • 1 su brdagindan 1 parmak eksik un
  • 1 pk kremsanti
  • 1 su br sut(kremsanti icin)
  • 1 yemek kasigi tereyag
  • 1 pk tuzsuz etimek
  • uzeri icin cikolata sos (ben yapmadim)
Yapilsi:
  • Muhallebi icin sut, un seker muhallebi kivamina gelene dek ocakta pisirin. Ocagin altini kapatip tereyagini ekleyin.
  • Muhallebi ilidiktan sonra sutle cirptiginiz kremsantiyide ekleyip mikserle iyice karisitirin.
  • Etimekleri elinizle iri parcalar halinde kirin ve muhallebiye ekleyin. Borcama yayin.
  • Cikolata sosunuda hazirlayip soguduktan sonra tatlinizin uzerine dokun.
  • Bir gece onceden yaparsaniz daha iyi sonuc alirsiniz.
Not: Ben cikolata sos yerine kuru uzum serptim. Tatliyi dilim halinde kesmek yerine su brdagi ile keserek yuvarlak dilimler halinde servis ettim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder