20 Nis 2013

Kutlu Dogum Haftasi

“Resulüm! Biz seni âlemlere rahmet olarak gönderdik.” (Enbiya: 107)

“Ey Peygamber! Biz seni bir şahit, bir müjdeci, bir uyarıcı, Allah’ın izniyle Allah’a çağıran ve nur saçan bir kandil olarak gönderdik.” (Ahzab: 45-46)

Kutlu dogum haftamiza ozel pastamiz (pastada ilk yazi denemem olmasina ragmen begendim tabi her herinden acemilik akiyor o ayri mesele), gunun anlamina uygun "gul" boregimiz.
Kekimin tarifi burda. Keki, yarim olcu daha arttirarak firin tepsisinde yaptim. Kremasi ise burdaki kremanin icine 1 paket cirpilmis kremsanti ekleyerek yaptim. Kek pisip soguyunca arakatini kestim ve krema koyup uzerine kapladim. Kremadan 1 kase ayirip icine kakao katip karistirdim. Ertesi sabah yazisini yazip suslemesini yaptim.
DSC05659

DSC05685

Gul boregim kiymali ve patatesli. Klasik kiymali patatesli harc yaptim. Yumurta, yogurt ve az siviyagla sos hazirladim. Yufkanin yarisina sosu surdum, kalan yarisina harci yaydim. Rulo yapip sardim ve uzerine kalan sosu guzelce yaydim. Ozellikle cocuklar cok sevdi bu boregi.
DSC05666



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder